Vahetult enne SuperStarilt mahaastumist 2014. aasta augustikuu viimasel päeval lubasin oma viimases postituses kirjutada armastuskirja SuperStarile hiljem. Sest armastus see tõepoolest oli, kogu need koosveedetud 5,5 nädalat ja soe kiirgus südames alati, kui nii armsat rohelist-oranźi jälle kord kuskilt rannapromenaadilt silma hakkab.

Kaks aastat võttis asi küpsemiseks aega, aga täitmata see lubadus ei jäänud. See blogi ongi minu armastuskiri SuperStar'ile.

Head teed Sul minna!

Thursday, August 28, 2014

Kurjad


"Suu kiinni, seuraavalla kerralla saat turpaan, ma vannon sen!!” kõlab kuri naisehääl, kui alles trepist üles tulen. Eestikeelses vabatõlkes siis umbes et suu kinni, järgmine kord saad lõuga. No tere hommikust sulle ka. Kohapeal tundub nagu kõik rahulik olevat, mõned lapsed, mõnd täiskasvanud. Lähen toon alt oma vajalikud võtmed, tagasi tulles ehmatab mind naisterahvas, kes diivanil istudes surub hoolega vastu otsaesist midagi, mis tunduvad olevat käterätti mässitud jääkuubikud. Jestas, millest ma vahepeal ilma olen jäänud? Kas jõudiski too seuraava kerta vahepeal kätte??
"Saan ma teid kuidagi aidata?"
Selgub, et ta oli infoletist midagi küsinud ja ümber pöörates kolatanud peaga otse keset põrandat seisvat posti (no on meil jah seal üks post) nii, et pilt olla korra taskus ära käinud.
Samas kostub juba kuuldud ähvardus selja tagant uuesti. Hääle järgi tuvastan tigeda olemisega soome mamma, nii umbes 150 kilo kaaluva. Ta pöördub nii oma lapse poole ja arvestades sama väljendi kordumist veel mitmeid kordi, tundub see nende normaalne suhtlusviis olevat.

Samal ajal hulbib lainetes mööda suur valge kummut.

Mu päev alles algab... 


No comments: