Vahetult enne SuperStarilt mahaastumist 2014. aasta augustikuu viimasel päeval lubasin oma viimases postituses kirjutada armastuskirja SuperStarile hiljem. Sest armastus see tõepoolest oli, kogu need koosveedetud 5,5 nädalat ja soe kiirgus südames alati, kui nii armsat rohelist-oranźi jälle kord kuskilt rannapromenaadilt silma hakkab.

Kaks aastat võttis asi küpsemiseks aega, aga täitmata see lubadus ei jäänud. See blogi ongi minu armastuskiri SuperStar'ile.

Head teed Sul minna!

Friday, June 13, 2014

Mõnus mere-elu



Mereelu on tegelikult üks mõnusamaid maailmas. Kõik käib kella järgi, olmemuresid pole, väga hea keskkond tervislikuks toitumiseks ja ideaalne tervislikeks eluviisideks üleüldse. Pluss ma ei tea palju kohti, kus multikate vaatamise eest palka makstakse. Ja ma jumaldan neid paljusid ja paljusid lapsi, kes väga tugeva soome aktsendi ja "kõneviisiga" eesti keeles ikka mitu ja mitu korda üle kordavad - ma elan ja käin lasteaias/koolis Soomes, aga ma olen eestlane!

No comments: